I vores målsætning som er sendt til DGI skriver vi følgende:

  • Vi ønsker at skabe et reklameudvalg, som sætter de øvre rammer for hvordan vi profilerer et fælles ØGIF, og som igangsætter processen med at hver gang vi skal have noget "ud", så skal der udover deres budskab, være en reklame for et fælles ØGIF, så ingen undgår at få øje på alle vores aktiviteter. Reklameudvalget skal igangsætte Facebook grupper for ØGIF, se på alternative måder at reklamere på, idkøbe ØGIF merchandise, omdanne en campingvog til ØGIF vogn, finde på slogan til ØGIF, brande ØGIF´s værdier på baggrund af værdigrundlaget i foreningen, samt lave overordnede retingslinier for brug af logo på tøj, reklamer osv. Reklame udvalget består af medlemmer af DM udvalget, me som ævnt ovenfor ønsker vi at blive suppleret "udefra"

Vi har lavet en række delmål, konkrete opgaver vi skal igang med, og som vi lærte fik vi sat datoer og ansvarlige på. Vi kunne dog allerede ved første møde se at vi i vores planlæging havde været for ambitiøse, og har derfor valgt at rykke nogle datoer, og nogle steder fokusere på at få igangsat en proces, i stedet for at fokusere på et færdigt produkt.

Herunder finder I vores idebaggrund, og den oprindelige tidsplan. I kursiv bagefter står der eventuelle ændringer.

  • 22.10.2012 - Nedsættelse af reklameudvalg
  • 1.12.2012 - Reklamepolitik færdig. Dette er en proces som er igangsat.
  • 15.12.2012 - ØGIF logoer klar til campingvogn. De skal nu være færdige til 9.3.2013, da vi ikke tog campingvogn med til juleoptog.
  • 16.12.2012 - ØGIF campingvogn klar til juleoptog. Vi fravalgte at medtage campingvogn til juleoptoget.
  • 1.1.2013 - ØGIF´s nye hjemmeside er i luften. Grundet lidt teknikaliteter, er den i stedet i luften 5.2.2013
  • 1.1.2013 - ØGIF er på facebook. På bestyrelsesmødet 30.1.2013, blev facebook godkendt, og vi går igang med at lave en fanside.
  • 1.2.2013 - Sponsorer til campingvogn og udstyr er fundet. Vi har valgt selv at indkøbe startkittet til campingvognen.
  • 1.2.2013 - Alt merchadise er sat i produktion. Vi har valgt pt at satse på balloner, og de er indkøbt, samt vi har fået lavet en QR kode der henviser til vores hjemmeside
  • 9.3.2013 - En samlet ØGIF pakke er produceret og klar til at "rejse" rundt.
  • 1.4.2013 - Standerhejsning og pølser ved sæsonstart for fodbold og løb
  • 1.4.2013 - Have udvalgt steder vi vil reklamere
  • 1.5.2013 - Dem der skal rundt og reklamere er fundet
  • 1.6.2013 - Have fundet samarbejdspartnere i SFO, børnehave og skolen. Brug af intranettet.
  • 1.8.2013 - Planlægninge af hvad og hvordan vi vil tilbyde til SFO,  skole og børehave er klar.
  • 1.8.2013 - Film på hjemmesiden - En brugsanvising på hvordan man gør er klar.
  • 1.9.2013 - Link til ØGIF´s hjemmeside på diverse adre hjemmesider.
  • 1.10.2013 - Juleoptoget i Østofte er planlagt.
  •